NOASTRE SERVICIILE Nu suntem doar o firmă de consultanță in domeniul GDPR. Oferim și soluții de suport, consultanță și asistență de specialitate pentru clienții noștri, pentru a îmbunătăți procesele operaționale uzuale sau documentele utilizate de acestia in desfasurarea activitatii lor … si nu numai.

GDPR

QCS vine în întâmpinarea dumneavoastră cu servicii complete de implementare a cerintelor legislatiei de protectie a datelor avand caracter personal: audit, consultanță, externalizare servicii DPO (Responsabil Protecția Datelor), informarea și consilierea dumneavoastra, precum și a angajaților companiei dumneavoastra care se ocupă de prelucrarea datelor având caracter personal cu privire la obligațiile care le revin în temeiul legislatiei aplicabile, evaluarea de impact asupra protecției datelor și monitorizarea respectării legislatiei in domeniu, asigurarea unui punct de contact in comunicarea cu autoritatile competente si orice alte aspecte aferente si/sau supuse atentiei noastre.

Asistenta de specialitate

Asistenta si/sau reprezentare in relatia/discutiile/negocierile cu orice alte persoane fizice si/sau juridice, consiliere pentru prevenirea conflictelor sau rezolvarea lor si formularea unui punct de vedere informat cu privire la abordarea/solutionarea oricaror aspecte operationale supuse atentiei noastre.

Profesionalizarea documentelor utilizate in activitatea curenta

Conceperea, adaptarea si profesionalizarea documentelor utilizate in activitatea dumneavoastra (modele de contracte adaptate nevoilor si solicitarilor dumneavoastra, notificari, cereri, decizii si proceduri interne, orice alte documente necesare reglementarii si desfasurarii activitatii companiei dumneavoastra conform legislatiei in vigoare etc.) si asistenta de specialitate in customizarea si implementarea lor.  

GDPR

QCS vine în întâmpinarea dumneavoastră cu servicii complete de implementare a cerintelor legislatiei de protectie a datelor avand caracter personal: audit, consultanță, externalizare servicii DPO (Responsabil Protecția Datelor), informarea și consilierea dumneavoastra, precum și a angajaților companiei dumneavoastra care se ocupă de prelucrarea datelor având caracter personal cu privire la obligațiile care le revin în temeiul legislatiei aplicabile, evaluarea de impact asupra protecției datelor și monitorizarea respectării legislatiei in domeniu, asigurarea unui punct de contact in comunicarea cu autoritatile competente si orice alte aspecte aferente si/sau supuse atentiei noastre.

Asistenta de specialitate

Asistenta si/sau reprezentare in relatia/discutiile/negocierile cu orice alte persoane fizice si/sau juridice, consiliere pentru prevenirea conflictelor sau rezolvarea lor si formularea unui punct de vedere informat cu privire la abordarea/solutionarea oricaror aspecte operationale supuse atentiei noastre.

Profesionalizarea documentelor utilizate in activitatea curenta

Conceperea, adaptarea si profesionalizarea documentelor utilizate in activitatea dumneavoastra (modele de contracte adaptate nevoilor si solicitarilor dumneavoastra, notificari, cereri, decizii si proceduri interne, orice alte documente necesare reglementarii si desfasurarii activitatii companiei dumneavoastra conform legislatiei in vigoare etc.) si asistenta de specialitate in customizarea si implementarea lor.